SHAHRAM.M3020@YAHOO.COM
SHAHRAM.M3020@YAHOO.COM
AKS---GIRL---FEREND#&#HURTS-لایک کن
نوشته شده در تاريخ شنبه 14 / 8 / 1392برچسب:, توسط SAHRAM |
دوست دارم
                 نه برای اینکه بگویم 
                                            نه برای اینکه بشنوند
                                                                       ونه حتی برای اینکه
                                                                                       در جمع دوست دارانت باشم
دوست دارم ...
                                                    چون عشقت زیباست
                                                                                                              زلال است
عاشقت بودن 
         مرا به اوج میرساند!
                     مرا به لظتی دست نیافتنی دچار میسازد
                                                                 میخوام بدونی
                                                                            تو بخونی یا نخونی . بخوای یا نخوای
                                  عاشـــــــــــــــــــــــــقت هســـــــــــــــــــــــــــــتم              
...............................................................................................................................................................................
من تو این دنیا سه تا دوست دارم
خورشیدو ماهو و تو
اولی رو واسه خودم  ،
دومی رو واسه شبام ،
ولی تو رو واسه تک تک لحظه هام میخوام...!
 
                      


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.